Rozvrh cvičení

Rozvrh cvičení
 8-99-1017-1818-1919-20
pondělí

 

         
úterý      

18,00-19,00

jóga pro každého

19,15-20,15

jóga pro každého

 
středa            
čvrtek        

19,15-20,15

jóga Zdravá záda

 
pátek            
sobota

 

 9,00-10,00

jógové probuzení

       

cvičení jóga pro všechny, jóga zdravá záda a jógové probuzení probíhá v Obecním domě  Radim 6, v 1. patře v malém cvičebním sále, vchod z druhé strany (na konci parkoviště doleva)

                                                   při pěkném počasí a po předchozí domluvě cvičíme venku 

Před první návštěvou

Velmi bych si přála, aby každý, kdo k nám příjde cvičit se cítil příjemně a v pohodě. Následující řádky Vám přiblíží pravidla chování na jógové hodině, kde má vládnout klid, harmonie a pozitivní nálada.

  • Klid a příjemnou atmosféru před hodinou nebo i v hodině může narušit hlasité povídání, výkřiky, hlasitý smích a poznámky. Tyto silné zvukové vjemy ruší pozornost a odvádí ostatní od cvičení a relaxace.
  • Na lekci přicházejte včas, ať máte možnost se v klidu převléknout, vybrat si místo, pohodlně se usadit a připravit se na cvičení nejen fyzicky ale i mentálně
  • Berte na vědomí doporučení lektorky o umístění Vaší podložky. Nešlapejte na cizí podložky. Není důležité mít místo kolem sebe, ale na své položce, ta je Vaším "pokojíčkem". Buďte ohleduplní k ostatním cvičícím. Z hygienických důvodů podložky studio neposkytuje, mějte  vlastní. Pokud položku nemáte, zavolejte a domlute se s lektorkou.
  • Do cvičebního prostoru není vhodné chodit příliš naparfémovaní, Vaše vůně nemusím vyhovovat všem, uvědomte si, že základem praktikování ásan je dechové cvičení . Je dobré použít vlastní ručník nebo osušku na podložku nebo při závěrečné pozici na přikrytí.
  • Na hodinu do sálu nenoste mobilní telefon, případně ho vypněte nebo alespoň ztište. Uvědomte si že když necháte telefon zapnutý, Vaše mysl se k němu často vrací s otázkou "bude mi někdo volat nebo ne?" Zvonění telefonu ruší ostatní cvičící.
  • Před cvičením jógy dvě hodine nejezte těžká a aromatická jídla a nepijte alkohol. Jste-li kuřák, není vhodné bezprostředně před hodinou ani po hodině kouřit. Pokud máte před hodinou velký hlad, zkuste ho ošálit banánem nebo kouskem oloupaného jablka.
  • Pro cvičení jógy volte vhodné oblečení, které Vás nebude žádným způsobem omezovat, mikinu si můžete nechat u podložky. Cvičíme naboso, aby nám nohy neklouzaly a abychom byli v pevném kontaktu s položkou. Pokud trpíte na studené nohy je dobré využít prstových protiskuzných návleků nebo návleků na kotník  přes nárt s volnou patou a špičkou, při hodině budeme hodně větrat otevřeným okne
  • Lektorka cvičení se ptá na zdravotní stav cvičících. Nebojte se a klidně řekněte, co Vás bolí, s čím máte zrovna problém. Cvičení jógy je pro zdravé cvičící. Upozornění se týká hlavně akutních bolestí, těhotenství, nekompenzovaného vysokého i nízkého KT,  diabetu.
  • Dodržujte pravidla hygieny  COVID 19 - mytí rukou, dostatečný odstup, dezinfekci vlastních podložek.

Veškerá cvičení, návody rady a doporučení jsou určeny pro zdravé lidi. Lektorka není odpovědná za případné škody způsobené nesprávným používáním uvedených doporučení, rad a návodů. Každý, kdo se účastní cvičební lekce je zodpovědný za svůj zdravotní stav, cvičí po důkladném uvážení, na vlastní zodpovědnost.

Těhotné ženy berou riziko cvičení samy na sebe. Dynamické styly jógy nejsou vhodně pro těhotné, především v 1. trimestru. 

uživatelský obsah - vždy jako poslední článek